შემაჯამებელი რეფლექსია
2015 წლის მარტი-აპრილის თვეში დავესწარი ტრენინგს ,,პროექტებით სწავლება"
ტრენინგის ხანგრძლივობა იყო 9 დღე ,36 სთ.ტრენინგის ჩატარების ადგილი--სსიპ ქ.ქუთაისის # 12 საჯარო სკოლა,ტრენერი--ბ-ნი ავთო ცნობილაძე.
ამ ტრენინგზე ვისწავლე:
მიღებულ ცოდნას აქტიურად გამოვიყენებ სასწავლო პროცესში, გავუზიარებ კოლეგებს.
ტრენერი ბ-ნი ავთო საინტერესოდ გვხსნიდა მასალას, რისთვისაც მინდა მადლობა გადავუხადო.
2015 წლის მარტი-აპრილის თვეში დავესწარი ტრენინგს ,,პროექტებით სწავლება"
ტრენინგის ხანგრძლივობა იყო 9 დღე ,36 სთ.ტრენინგის ჩატარების ადგილი--სსიპ ქ.ქუთაისის # 12 საჯარო სკოლა,ტრენერი--ბ-ნი ავთო ცნობილაძე.
ამ ტრენინგზე ვისწავლე:
- თუ როგორ გავუწიო ფასილიტაცია კლასს მოსწავლეზე ორიენტირებული სწავლების პროცესში,როგორ გამოვიყენო ტექნოლოგიები სასწავლო პროცესის გასაუმჯობესებლად. კერძოდ,
- 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს,საქაღალდეების შექმნა და მათში საჭირო ინფორმაციების ჩალაგება.
- ბროშურებისა და გაზეთების დამზადება.
- სასწავლო პროექტების დაგეგმვა,მისი შესაბამისობა ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებთან,ასევე გეგმაში მიზნებისა და შედეგების შეტანა.
- მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები და ონლაინ თანამშრომლობა.
- შეფასების რუბრიკა,
- შეფასების გეგმის დროში გაწერა .
- შეფასების სტრატეგიები,
- POWER POINT -ში მუშაობა,
- პრეზენტაციის მომზადება,
- ინტერნეტის გამოყენება კვლევისთვის,
- საავტორო უფლებების დაცვის წესები,
- ინტერნეტ რესურსების გამოყენება,
- სპეცილიზებული საძიებო სისტემები,
- კვლევითი ფორმების შექმნა,
- პრეზენტაციის დისკზე ატვირთვა,რედაქტირება,გაზიარება,
- პრეზენტაციის ბლოგზე გამოქვეყნება,
- ბლოგის სტრუქტურა,მასზე ინფორმაციის დადება და წაშლა,
- ფონების შეცვლა,დიზაინის შეცვლა,
- ჩანართების დადება და წაშლა,
- სასწავლო ნიმუშის შექმნა,
- მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის დაგეგემვა,
- მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის ნიმუშის შეფასება,
- შეფასების ფორმები,
- ელექტრონული პორტფოლიოს ბლოგზე ატვირთვა.
მიღებულ ცოდნას აქტიურად გამოვიყენებ სასწავლო პროცესში, გავუზიარებ კოლეგებს.
ტრენერი ბ-ნი ავთო საინტერესოდ გვხსნიდა მასალას, რისთვისაც მინდა მადლობა გადავუხადო.
Комментариев нет:
Отправить комментарий